Verhoog je winst: hoe maak ik van een potentiële koper een terugkerende klant?

Ken jij je (potentiële) klanten goed? Helemaal terug op aanvraag, ben jij er ook bij?

Dit event is afgelopen

Klantendata is een waardevolle bron van informatie, maar ga jij er al actief mee aan de slag? Je klantenbestand, boekhoudpakket, Google Analytics van je website en Facebook & Instagram houden heel wat interessante klantendata bij. Meten is weten!

In vijf workshops en een individueel begeleidingstraject ben jij helemaal mee in de wondere wereld van klantendata.

Ga aan de slag met deze waardevolle informatie!

  • Je leert de interacties met je klanten meten.
  • Je leert zowel je potentiële als bestaande consumenten beter kennen en kan hun behoeften en noden herkennen.
  • Je verwerft relevante inzichten en leert deze toepassen op jouw eigen onderneming.
  • Hierdoor kan je de juiste beslissingen nemen.
  • Benader je klanten gericht en op het juiste moment door onze handige tips en tools.
  • Je volgt succesvol elke potentiële en bestaande klant op, zodat die effectief klant wordt en (opnieuw) koopt.
  • Krijg concrete tips van andere ondernemers die hier reeds succesvol mee aan de slag gingen.

Resultaat?

  • Ga zelf aan de slag met de experts tijdens individuele sessies
  • Meer (terugkerende) klanten
  • Extra tools en tips om zelf mee aan de slag te gaan
  • Meer winst & efficiëntie voor jou!

Ik wil hiermee aan de slag!

  • Je krijgt een kennismakingsgesprek met de Imec expert (1 persoon - 1 uur)
  • Je krijgt 5 workshops in een kleine groep met praktische tips, oefeningen en voorbeelden (max. 13 ondernemers)
  • Je krijgt een Individueel coaching traject met de Imec expert (2 personen - 2,5 uren)

Sessies

Individueel Intake gesprek - 1 persoon - 1 uur

  • Wie ben ik? Waar sta ik vandaag? Wat doe ik al?
  • Waarom neem ik deel?

Sessie 1 Jouw online profilering

  • Wie ben ik als onderneming?
  • Je gaat aan de slag: je maakt een persoonlijke SWOT-analyse op.
  • Dit is een fysieke bijeenkomst in The Beacon in Antwerpen.
  • 24/01/2023 - 18:30 - 22:00

Sessie 2 Jouw online benadering t.o.v. B2B klanten en kanaalkeuzes

  • Wie is mijn B2C klant? Welke zijn mijn B2C klantsegmenten?
  • Wat is de reis die mijn B2C klanten afleggen?
  • Dit is een hybride bijeenkomst, je kan kiezen voor fysiek (Beacon - Antwerpen) of digitaal.
  • 31/01/2023 - 18:30 - 22:00

Sessie 3 Evaluatie van mijn online inspanningen

  • Welke online vooropgestelde resultaten & statistieken gebruik ik?
  • Het meetbaar maken van jouw online doelstellingen én het meten & opvolgen van jouw succes bij jouw B2C prospects en klanten.
  • Dit is een hybride bijeenkomst, je kan kiezen voor fysiek (The Beacon - Antwerpen) of digitaal.
  • 07/02/2023 - 18:30 - 22:00

Tussentijdse individuele begeleiding - 2 personen - 1 uur

  • Je formuleert jouw ‘digitale strategie’, die voortvloeit uit de 3 voorgaande workshops. Hierop ontvang jij persoonlijke en waardevolle feedback van een Imec expert.

Sessie 4 Media tools

  • Paid, earned, owned media: tactieken en tools.
  • bv. Facebook, LinkedIn, Website, SEO, Online advertising, e-mailings, ...
  • Dit is een hybride bijeenkomst, je kan kiezen voor fysiek (The Beacon - Antwerpen) of digitaal.
  • 28/02/2023 - 18:30 - 22:00
  • Sessie 5 Media Tools (2)
  • Paid, earned, owned media: tactieken en tools (deel 2)
  • Dit is een hybride bijeenkomst, je kan kiezen voor fysiek (The Beacon - Antwerpen) of digitaal.
  • 07/03/2023 - 18:30 - 22:00

Finale individuele begeleiding - 2 personen - 1,5 uur

Vanuit de inzichten uit de workshops maken jullie samen de vertaalslag naar het inzetten van de juiste digitale kanalen en tools.

Uiterste inschrijvingsdatum
Deelnameprijs
€ 850 excl. btw
Organisator
UNIZO
Initiatief

Dit event is afgelopen

Situering

Adres

The Beacon Sint-Pietersvliet 7 2000 Antwerpen