Online marketing - Hoe haal ik meer (uit mijn) klanten?
Helemaal terug op aanvraag, ben jij er ook bij? Wil je meer halen uit je klantdata en aan de slag gaan met de nieuwste online marketingtools en AI? Leer hoe je jouw klantdata kunt gebruiken om gerichte marketingcampagnes op te zetten en hoe je met behulp van de nieuwste tools en AI technologieën deze campagnes kunt optimaliseren en automatiseren.
Dit event is afgelopen
In dit traject maak je ook kennis met de basis van AI en hoe deze technologieën worden toegepast in de online marketingwereld. Zo leren we het gebruik van ChatGPT, een AI-gedreven taalmodel dat op natuurlijke wijze kan communiceren met klanten en gebruikers. Hierdoor kun je op een slimme en efficiënte manier communiceren met je klanten, zonder dat je hier zelf veel tijd en energie in hoeft te steken.
In vijf workshops en een individueel begeleidingstraject ben jij helemaal mee in de wondere wereld van marketing en klantendata.
Ga aan de slag met deze waardevolle informatie!
- Je leert de interacties met je klanten meten.
- Je leert zowel je potentiële als bestaande consumenten beter kennen en kan hun behoeften en noden herkennen.
- Je verwerft relevante inzichten en leert deze toepassen op jouw eigen onderneming.
- Hierdoor kan je de juiste beslissingen nemen.
- Benader je klanten gericht en op het juiste moment door onze handige tips en tools.
- Je volgt succesvol elke potentiële en bestaande klant op, zodat die effectief klant wordt en (opnieuw) koopt.
- Krijg concrete tips van andere ondernemers die hier reeds succesvol mee aan de slag gingen.
Resultaat?
- Ga zelf aan de slag met de experts tijdens individuele sessies
- Meer (terugkerende) klanten
- Extra tools en tips om zelf mee aan de slag te gaan
- Meer winst & efficiëntie voor jou
Je krijgt een kennismakingsgesprek met de Imec expert (1 persoon - 1 uur). Je krijgt 5 workshops in een kleine groep met praktische tips, oefeningen en voorbeelden (max. 13 ondernemers). Je krijgt een Individueel coaching traject met de Imec expert (2 personen - 2,5 uren)
Sessies
Individueel Intake gesprek - 1 persoon - 1 uur
30/01/2024 - 18:30 - 22:00
Wie ben ik? Waar sta ik vandaag? Wat doe ik al? Waarom neem ik deel?
Sessie 1 Jouw online profilering (t.o.v. klanten en kanaalkeuzes)
30/01/2024 - 18:30 - 22:00
Wie ben ik als onderneming? Wie is mijn klant? Welke zijn mijn klantsegmenten? Wat is de reis die mijn klanten afleggen?
Sessie 2 Evaluatie van mijn online inspanningen
06/02/2024 - 18:30 - 22:00
Welke online vooropgestelde resultaten & statistieken gebruik ik? Het meetbaar maken van jouw online doelstellingen én het meten & opvolgen van jouw succes bij jouw prospects en klanten.
Sessie 3 Basics AI & ChatGPT
20/02/2024 - 18:30 - 22:00
Basis van AI
Hoe wordt AI toegepast in de online marketingwereld? Gebruik ChatGPT: een AI-gedreven taalmodel dat op natuurlijke wijze kan communiceren met klanten en gebruikers. Hierdoor kun je op een slimme en efficiënte manier communiceren met je klanten, zonder dat je hier zelf veel tijd en energie in hoeft te steken.
Tussentijdse individuele begeleiding - 2 personen - 1 uur
05/03/2024 - 13:45 - 13:45
Je formuleert jouw ‘digitale strategie’, die voortvloeit uit de 3 voorgaande workshops. Hierop ontvang jij persoonlijke en waardevolle feedback van een Imec expert. Datum te bepalen samen met de expert.
Sessie 4 Media tools
05/03/2024 - 18:30 - 22:00
Paid, earned, owned media: tactieken en tools. bv. Facebook, LinkedIn, Website, SEO, Online advertising, e-mailings, ...
Sessie 5 Media Tools (2)
12/03/2024 - 18:30 - 22:00
Paid, earned, owned media: tactieken en tools (deel 2)
Finale individuele begeleiding - 2 personen - 1,5 uur
12/03/2024 - 13:45 - 13:45
Vanuit de inzichten uit de workshops maken jullie samen de vertaalslag naar het inzetten van de juiste digitale kanalen en tools. Datum te bepalen met de expert.