Creëer een sterke gebruikerservaring voor jouw product of dienst
Veel bedrijven zijn er van overtuigd dat een betere gebruikerservaring cruciaal is voor het uitbouwen van hun aanbod aan producten of diensten. Maar hoe start je hier aan? En hoe maak je deze inspanningen meetbaar.
Dit event is afgelopen
In deze gratis infosessie sta je stil bij het belang van klantervaring voor jouw bedrijf en leer je hoe je daarop meetbaar kan inzetten.
Inhoud
- Wat is user experience of UX?
- Impact meten: wanneer is een project succesvol
- In dialoog gaan met je gebruikers: wat moet je weten en doen
- De link tussen jouw website/software en jouw reputatie
- Hoe bepaalt gebruikerspsychologie jouw business
Sprekers
Tom Lefevere is een senior UX researcher & service designer bij Pàu. Tom deelt graag zijn inzichten over hoe inspanningen naar gebruikerservaring – user experience of UX - meetbaar kunnen worden gemaakt. Met concrete laagdrempelige voorbeelden wil hij je motiveren om hiermee aan de slag te gaan.
Dirk Bollen PhD is head of business and digital strategy bij Pàu. Hij legt uit hoe je klanten sterker aan jouw bedrijf kan binden, door bewust in te spelen op hun ervaringen met jouw producten