Brouwerij Vanhonsebrouck versterkt digitale weerbaarheid met VLAIO en ConXioN

De zesde generatie van het familiebedrijf Brouwerij Vanhonsebrouck combineert traditie met innovatie. Hun gekende Kasteel Rouge is een vaste waarde bij bierliefhebbers, en sinds 2024 hebben ze ook enkele alcoholvrije bieren in hun assortiment. Maar ook op het vlak van digitalisering en cyberveiligheid staat de kmo niet stil. Met de hulp van het VLAIO-cybersecurity verbetertraject en IT-partner ConXioN zette ICT-manager Bert Vanhuyse een grote stap richting een beter beveiligde digitale toekomst.

© Brouwerij Vanhonsebrouck

Het was voor ons het ideale moment om alles in kaart te brengen en gestructureerd aan te pakken. Het traject bood een duidelijk kader in plaats van losse initiatieven.

-
Bert Vanhuyse
,
ICT-manager Vanhonsebrouck
© Brouwerij Vanhonsebrouck
© Brouwerij Vanhonsebrouck

Wacht niet tot er iets misgaat. Cyberaanvallen zijn geen ver-van-je-bedshow meer. Start met een eerste traject, hoe klein ook.

-
Koen Verlinde
,
Cybersecurity expert ConXioN
© Brouwerij Vanhonsebrouck