Lab Growth Marketing

De klassieke manieren van marketing volstaan niet meer. Stilstaan is achteruitgaan. Maar naar waar kunnen we evolueren? Wat zijn nieuwe manieren om met marketing om te gaan? Het is een vraagstuk waar u tijdens deze opleiding met aan de slag gaat.

Dit event is afgelopen

Growth hacking is marketing op een andere manier bekeken. Minder input, meer output. Doelgerichter communiceren en zaken die onmogelijk lijken toch mogelijk maken. Met een combinatie van een creatieve mindset en digitale tools kan een marketingstrategie naar een volgend niveau getild worden.
 
We geven deze opleiding  op een zeer praktische manier. U leert onder andere de mindset, vaardigheden en manieren om growth hacking in uw eigen onderneming te implementeren.
Er wordt met de beste tools, websites, boeken, voorbeelden en oefeningen gewerkt om te verzekeren dat elke deelnemer de opleiding afsluit met alle informatie die nodig is om eigen growth tactieken te bouwen en ontwikkelen.
 
De opleiding wordt gegeven door een team van ervaren growth marketeers en verkoopexperts van GrowForce. Zij zullen ook na de opleiding ter beschikking blijven voor uw vragen.

Programma

31/01: Growth marketing

  • How to think like a growth marketer
  • Value proposition design
  • Persona design
  • Pirate funnel and famous examples
  • Pirate funnel metrics
  • Dealbreakers 
  • Growth marketing canvas
  • Experiment design 
  • The growth process 
  • Start with automation
  • Small hacks you can do today

07/02: Hard and soft data

  • A/B testing
  • How to track website conversions
  • How to track visitor behavior
  • Analytics tool implementation
  • Other interesting data points 
  • Google Tag Manager
  • Make a dashboard to track your growth
  • How to get relevant feedback from your (potential) customers
  • Spy and steal from your competitors
  • 14/02: How and where to find your leads

  • Landing page design
  • Landing page checklist for maximum conversion
  • Data scrape
  • LinkedIn optimization
  • LinkedIn automation
  • Cold email + GDPR
  • The most valuable customer acquisition channels
  • 21/02: How to get your first/next 100 customers

  • How to start with ads (social + sea) + retargeting 
  • Technical SEO introduction
  • Engineer your blog posts for traffic
  • Why you should video-marketing
  • Find/build online communities
  • Launching side-projects
  • Inbound marketing examples
  • Affiliate marketing
  • Working with influencers
  • Set-up your CRM and define your pipelines
  • Developing your growth engine
  • Q&A 
  • Uw trainers

    David Van der Auwera, Thierry D’haenens en Nicholas D’hondt - Growforce

Uiterste inschrijvingsdatum
Deelnameprijs
Voka-leden: € 550 (excl. BTW), niet-leden: € 715 (excl. BTW)
Organisator
Voka
Thema's

Dit event is afgelopen

Locatie

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Mechelen-Kempen (locatie Geel) Kleinhoefstraat 9 2440 Geel