Kledingwinkel Anna Pops geeft haar klanten persoonlijk advies ingefluisterd door AI

Toen Tina Daem haar schoenen- en kledingwinkel Anna Pops op een B-locatie in Aalst opende, wist ze dat een opmerkelijk uitstalraam niet volstond. Vandaag gelooft de kleine winkelier dat ze meer nodig heeft dan data over haar klanten. "Ik wil automatisch de juiste inzichten krijgen die me in staat stellen om mijn klanten beter en persoonlijker te adviseren." De oplossing vond Tina via een AI-project van Odisee Hogeschool. Anna Pops kreeg ook een kmo-groeisubsidie.

"Hoe de technologie heet, is niet belangrijk. Artificiële intelligentie is ook maar een middel om te realiseren wat ik wil."

-
Tina Daem
,
Zaakvoerder Anna Pops

"Door het analyseren van de data leren we onze klanten sneller en beter kennen. Van hieruit raden we hen de juiste kledij aan, bij ons in de winkel of via mailings."

-
Tina Daem
,
Zaakvoerder Anna Pops