Webinar: Riskmanagement bij verkoop van innovatieve/complexe producten

Om een klant te overtuigen moeten er drie zaken aanwezig zijn: voldoende value voor de klant, volledig vertrouwen van de klant in jou en tenslotte een minimaal risico als er toch iets misloopt. Deze drie zaken vormen samen de 'Golden Triangle voor succesvolle verkoop', volgens Hans Clijsters.

Dit event is afgelopen

In deze derde webinar in de reeks rond deze gouden driehoek zal Hans Clijsters (Hamilton Coaching) spreken over het derde luik, het minimaliseren van het risico voor de klant.

Hoe kunnen we voldoende vangnetten creëren, als er toch ergens iets niet helemaal loopt zoals gepland? Hoe ver moeten we daarin gaan? En vooral: hoe kunnen we de klant in de verkoopfase al duidelijk maken dat er voldoende vangnetten zijn voorzien, zonder angst aan te jagen?

Dit webinar duurt 1 uur en bieden we aan voor 39,50 euro. Er is ruime mogelijkheid om jouw vragen te stellen aan Hans tijdens de uitzending.

Opgelet: ook als je niet inlogt tijdens het webinar, krijg je na afloop een mailtje met een private link naar de volledige opname, de presentatie en eventueel extra documentatie. De factuur volgt daarna automatisch. Wil je daarentegen - kostenloos - afzien van je inschrijving dan kan dit tot vlak voor het webinar.

Deelnameprijs
€ 39,50
Organisator
Agentschap Innoveren & Ondernemen i.s.m. ikinnoveer
Thema's

Dit event is afgelopen