Waarom is het subscriptiemodel het meest gebruikte digitale businessmodel?

Omar Mohout, door vele digitale bedrijven gezien als dé expert in digitale businessmodellen, geeft je de nodige inzichten in die wereld. Hij laat je kennismaken met de businessmodellen, legt uit wat het subscriptiemodel inhoudt, en zet je op weg om hier zélf mee aan de slag te gaan.

Dit event is afgelopen

Verder presenteert Omar je een nieuwe tool, waarmee je zelf de investeringen in technologie in Europa kan monitoren. 

Ten slotte komen d!nk en Smartlog, die dit model gebruiken, hun persoonlijk verhaal vertellen. Zij vertellen hoe zij het subscriptiemodel aangepakt hebben, en wat ze ervan geleerd hebben. 

Deze presentatie is bedoeld voor al wie aan een digitale start-up wil beginnen, wie al in een digitale start-up of scale-up zit, maar ook voor wie al een product of dienst heeft en wil leren hoe ze hiervan een subscriptiemodel kunnen maken. 

Deelnameprijs
€ 50
Organisator
Sirris i.s.m. Agoria
Thema's

Dit event is afgelopen

Situering

Adres

Bluepoint Brussels A. Reyerslaan 80 1030 Brussel