Think Customer – Voka Community Event Innovatie

Op 1 oktober nodigt Voka bedrijven uit voor een buitengewoon community event “Think Customer 2018”. Tijdens dit event word je ondergedompeld in customer centricity.

Dit event is afgelopen

Klantgerichtheid is een must

Klantgerichtheid is geen keuze meer maar een must. Klanten zijn vandaag continu online en geconnecteerd met de hele wereld. De juiste boodschap moet op het juiste moment via het juiste kanaal gebracht worden, dit voor élke klant. En deze extreme personalisatie wordt mogelijk gemaakt door vernieuwende en slimme technologieën. Data, IoT, AI, AR, VR, Voice, Blockchain zijn tegenwoordig haalbaar voor elk bedrijf. We gaan verder dan de gekende B2C voorbeelden want ook B2B ontspringt deze dans zeker niet.

Het programma

We nodigen top-notch sprekers uit om je wegwijs te maken in deze veranderende wereld. Dé expert in extreme customer centricity, Rik Vera(Nexxworks), komt je wakker schudden, inspireren en doen dromen. In een panelgesprek bespreken bedrijfsleiders waar ze vandaag op dit vlak staan en wat de toekomst brengt. Met een keuze uit drie doelgerichte workshops of rondetafelgesprekken met experten maken we het concreter voor jouw bedrijf. Tenslotte vertelt strateeg en marketingexpert Karel Demeester (Callebaut Collective) hoe je dit alles in een concreet plan giet zodat je met de juiste to do’s naar huis gaat.
Op een event over extreme klantgerichtheid zetten ook wij jou centraal. We zorgen voor netwerking met receptie en halen alles uit de kast voor een unieke beleving.

  • 13.30 – 14.00 u. Onthaal
  • 14.00 – 15.00 u. Extreme customer centricity in a networked World | Rik Vera - Nexxworks | Keynote
  • 15.00 – 15.30 u. Panelgesprek: bedrijfsleiders over customer centricity bij ons, vandaag en in de toekomst 
  • 15.30 – 16.00 u. Pauze
  • 16.00 – 17.00 u. Kies 2 sessie uit volgend aanbod (wissel om 17.00 u.)
    Data science, seeing the forest through the trees | Geert Verstraeten – Python Predictions | Workshop
    Stop selling, start storytelling | Sven De Coninck - Chase | Workshop
    Conversational customer experience | Bram Van Oost – Poppr | Workshop
    Rondetafelgesprekken met experten
  • 18.00 – 18.45 u. Embracing the chaos | Karel Demeester – Callebaut Collective | Keynote
  • 18.45 – 21.30 u. Netwerkreceptie

Contactpersoon:

Jan Teurrekens
jan.teurrekens@voka.be
0478 97 31 35

Uiterste inschrijvingsdatum
Deelnameprijs
€ 50,00 (excl. btw)
Organisator
Voka Oost-Vlaanderen
Thema's

Dit event is afgelopen

Locatie

Adres

Auditorium 4 – CommunicatieCampus Sint-Denijslaan 485 9000 Gent