Lab Digital Marketing

En wil je leren hoe je hiermee maximum return kan scoren en zo jouw business en klantenbestand kan doen groeien? Met deze intensieve tweedaagse opleiding heb je de juiste tools en technieken in handen om meer bezoekers, leads en klanten te genereren online.

Praktisch

Datum
Tijdstip
09.00 - 17.00 uur
09.00 - 17.00 uur
Locatie

Intracto Zavelheide 15 2200 Herentals

Dag 1: Bepaal de juiste digitale strategie en start met online marketing

De juiste digitale strategie bepalen

  • Wat is een digitale strategie?
  • Hoe vertaal je jouw business online?
  • Hoe bepaal je jouw online doelstellingen?

Starten met online marketing

  • Wat is online marketing en hoe begin je hier aan?
  • Op welke manieren trek je bezoekers snel aan om ze in de juiste sales funnel te krijgen?
  • Content, Google, Bezoekers vinden online
  • Op welke kanalen moet je aanwezig zijn in deze snel veranderende omgeving? 
  • Hoe stel je een concreet communicatieplan op i.f.v. je business doelstellingen?

Dag 2 : Hogere bezoekersaantallen omzetten in klanten

Optimaliseer je bezoekersaantal

  • Maak van je websitebezoekers klanten:
    • A/B testing - meer rendement om bezoekersaantallen te doen groeien?
    • Persuasive design - hoe beïnvloed ik het beslissingsproces om te versnellen? 
    • User recordings / Heatmaps – waar kijken bezoekers naar?
  • Hoe maak ik van een klant een trouwe klant?
    • E-mail marketing, CRM

Meten is weten

  • Hoe kan ik mijn resultaten meten?
  • Hoe kan ik beslissingen nemen op basis van mijn resultaten?
  • Hoe rapporteer ik mijn resultaten intern?

Trainer

Tom Van Mierlo – digitaal strateeg bij Intracto

Uiterste inschrijvingsdatum
Deelnameprijs
Voka-leden: € 550, Niet-leden: € 715
Organisator
Voka

Praktisch

Datum
Tijdstip
09.00 - 17.00 uur
09.00 - 17.00 uur
Locatie

Intracto Zavelheide 15 2200 Herentals

Locatie

Adres

Intracto Zavelheide 15 2200 Herentals