Infosessie: Is jouw bedrijf klaar om conversational AI/chatbots in te zetten?

Wil je een sterk merk opbouwen en tegelijk ultieme customer service bieden? Of ben je eerder op zoek naar een HR-assistent die 24/7 beschikbaar is of iemand die leads genereert? Of wil je iemand die gewoon de telefoon opneemt, waardoor wachtrijen (een van de grootste klantfrustraties) verdwijnen? Dan kan je niet meer om chatbots heen!

Dit event is afgelopen

Bijna iedereen die gebruikmaakt van het internet heeft al wel eens bewust of onbewust met een chatbot gesproken, ongetwijfeld met wisselend succes. Door de snelle ontwikkeling van technologieën zoals Artificial Intelligence (AI) en Natural Language Processing (NLP), worden chatbots evenwel met de dag beter en slimmer. Omwille van de vraag naar hogere efficiëntie, snelheid en gebruiksvriendelijkheid bij zowel werknemers als klanten, worden ze ook meer en meer een onmisbare schakel in je omnichannel bedrijfscommunicatie.

Niets doen is dus geen optie meer, want je komt daarmee al snel op achterstand tegenover je concurrenten die wel innoveren. Hoewel chatbots voornamelijk gericht zijn op klantcontact, kan je ze ook heel goed inzetten in de interne organisatie van je bedrijf.

In deze online infosessie krijg je alvast een antwoord op volgende vragen:

  • Wat is conversational AI, hoe werkt het en wat is het verschil met chatbots? 
    Aan ‘buzzwords’ alvast geen tekort. Voor we een strategisch kader schetsen, zorgen we daarom eerst voor extra duiding bij de termen. 
  • Los van de tech, wat is de business value?
    We geven je inzichten in mogelijke toepassingen en added value en vooral in hoe je die kan/moet inpassen in de langetermijnstrategie.
  • Wat doen bedrijven er nu al mee en hoe kan je jezelf erin onderdompelen?
    We nemen je mee in het chatbot-ontwikkelproces en inspireren je graag met enkele Belgische en internationale cases. 

Spreker

Rob Maagdenberg is Chatbot strategist & VP Partnerships bij Chatbots.expert. Chatbots.expert opereert wereldwijd en helpt bedrijven als conversational AI/chatbot agency met het innoveren en optimaliseren van hun bedrijfsprocessen. Hierbij wordt de hele customer/employee journey geanalyseerd en worden met Conversational AI de pijnpunten in die journeys geïdentificeerd en weggewerkt. Vóór Chatbots.expert werkte hij voor een Zweeds Conversational AI-platform bedrijf en daarvoor bij een Israëlisch bedrijf actief in WFO/WFM (Workforce Optimization en Workforce Management) en Real Time Impact technologie, tegenwoordig RPA (Robotic Process Automation) genoemd.

Doelgroep

Nieuwsgierige beslissingsnemers waaronder bedrijfsleiders, marketingmanagers, salesmanagers, customer service managers, hr-managers en IT-managers, die hun bedrijfsprocessen willen innoveren en optimaliseren

Uiterste inschrijvingsdatum
Deelnameprijs
Gratis voor leden en niet-leden
Organisator
Voka

Dit event is afgelopen