Cashforce: grenzeloze software

Hierdoor wordt heel wat manueel werk overbodig zodat werknemers en consultants meer tijd en energie kunnen toewijden aan het uitbouwen van hun individuele knowhow en de groei van hun bedrijf.


Fase 2: Scale-up en internationalisering
In 2015 kon het bedrijf de eerste tevreden klanten voorleggen en belandde Cashforce in de ‘scale-up’ fase en ging het bedrijf op zoek naar kapitaal
Cashforce werd gekozen voor de fintech-accelerator van Barclays in New York. Het haalde recent 1 miljoen euro op bij durfkapitaalfonds Volta Ventures en investeringsvehikel Pamica.

Na de kapitaalronde kan het jonge bedrijf zich volledig toeleggen op klantentevredenheid om vanuit die basis verder te groeien. Daarnaast wil het bedrijf op een zo efficiënt mogelijke manier zoveel mogelijk nieuwe klanten aantrekken, met een sterke focus op export
Verdere groei: juiste contacten
Voor Cashforce is het kunnen delen van kennis en contacten kunnen leggen via co-working spaces, conferenties en middenveldorganisaties als Sirris essentieel. Het is aan de overheid om deze platformen te faciliteren en zo jonge kmo's te steunen in hun groei.
