Infosessie: Data driven marketing
Weet je niet wat te doen met al die beschikbare marketingdata? Wil je jouw klant een betere koopervaring bezorgen aan de hand van deze data? Tijdens deze infosessie ga je zelf aan de slag met jouw data.
Dit event is afgelopen
Vaak zien we kmo's worstelen met hun marketing waardoor ze eerder op gevoel werken dan met écht meetbaar rendement. Elke onderneming beschikt over een schat aan informatie, maar al te vaak zien we dat deze informatie niet ingezet wordt of weet men niet hoe deze te vertalen naar een succesvolle salesstrategie.
Meten is weten! De vraag is, wat dient u te meten en wat doet u met die data? Hoe helpt data u, uw sales en uw onderneming om méér inzichten te verwerven én op die manier opportuniteiten te spotten?
In deze sessie tonen we aan dat technologie en data iets is waar ook u gemakkelijk mee aan de slag kunt. Wilt u uw klant echt centraal zetten en hen een betere koopervaring bezorgen door een gefundeerd inzicht in hun gedrag en behoeften? Neem dan beslist deel aan deze inspiratiesessie en ga zelf aan de slag met uw data.
Inschrijven voor deze infosessie kan via deze link.
Doelgroep
Deze infosessie is geschikt voor marketing- en communicatieverantwoordelijken of zaakvoerders.
Spreker
Nic Vermaut is ondernemer en zaakvoerder van WELL Communications, communicatiebureau sinds 1999. Als marketing- en communicatiespecialist werkt Nic al meer dan twintig jaar strategische groeiplannen uit voor kmo's en ontwikkelde hij campagnes voor o.a. Heinz, IKEA, Cécémel, Callebaut en vele andere.