Overslaan en naar de algemene inhoud gaan

U bent hier

Participatiemaatschappij Vlaanderen lanceert het merk PMV/Z

25 mei 2016 - 11.51u.
PMV

De Vlaamse investeringsmaatschappij PMV lanceerde op vrijdag 13 mei het merk PMV/Z om haar doelgroep van zelfstandigen, starters en kleinere kmo’s beter aan te spreken. Uit analyse was immers gebleken dat PMV vooral geassocieerd wordt met omvangrijke en complexe investeringen en met risicokapitaal. Met het nieuwe merk PMV/Z en de bijhorende baseline ‘voor de zelfstandige ondernemer’ wil PMV zich specifiek gaan richten op de ‘kleinere’ kmo, zelfstandige en starter.

PMV/Z wordt het overkoepelende merk voor de Startlening+, Kmo-cofinanciering, Winwinlening en de Waarborgregeling. In de praktijk werden deze producten vaak al gecombineerd, zonder dat PMV dit extra in de kijker zette. Door deze vier producten te groeperen legt PMV/Z de nadruk op de financieringsoplossing die de combinatie van de verschillende producten mogelijk maakt. De combinatie van een Kmo-cofinanciering en de Waarborgregeling, zorgt er bijvoorbeeld voor dat het financieringsrisico van een bank daalt, waardoor ze toch mee in een project kan stappen. Op die manier creëert PMV/Z een belangrijk hefboomeffect dat zowel de klant als een derde financier ten goede komt.

PMV/Z zal bij de lancering een communicatiecampagne op het getouw zetten om de nieuwe merknaam in de markt te zetten. Hierbij hoort onder andere een nieuwe website www.pmvz.eu , een banneringcampagne via verschillende partners en promotie van de verschillende producten via Kanaal Z.

Meer info op www.pmvz.eu, via info@pmvz.eu of op 02 229 52 30


UP